מתי לבחור במג'נטו בשביל החנות האינטרנטית שלך?

בחירת פלטפורמה לחנות אינטרנטית זו התלבטות לא פשוטה,

יש מספר פלטפורמות קוד פתוח עם יכולות חזקות ולכל אחת יש את היתרונות והפתרונות שהיא מציעה.

 

אני רוצה להתמקד בהשוואה בין וורדפרס למג'נטו.

 

וורדפרס

 

הכיוון של וורדפרס נראה מאוד מפתה, קהילה ענקית שזה אומר גב חזק לתמיכה מפורומים רבים לאתר וכן לא פחות חשוב מגוון רחב מאוד של תוספים בערך לכל דבר שאפשר לחשוב עליו, אז למצוא תוספים טובים לחנות לא תהיה משימה קשה מדי.

 

מג'נטו

מצד שני למג'נטו יש גם קהילת מפתחים גדולה (יש stack exchange בדומה לוורדפרס) וכמות הפיצ'רים שכבר בתוך מג'נטו עצמה מאוד גדולה, למשל קופונים, מערך תחזוק לקוחות, אינגטרציה עם סליקות, ניהול מלאי ועוד המון דברים מעניינים ויעילים.

 

קריאת כיוון

למעשה וורדפרס תוכננה במקור להיות מערכת בלוגים – מנהלת תוכן, ומג'נטו נבנתה לכתחילה למטרת מכירת מוצרים.

וורדפרס מאוד ידידותית למשתמש גם מבחינת הUI (ממשק משתמש) וגם מבחינת הפונקציונליות הגדולה שניתן להסב כמעט לכל כיוון, אך יש לשים לב שבגלל שהיא לא תוכננה למכירת מוצרים יהיה צורך להעמיס הרבה תוספים, מה שגורם לחוסר יציבות במערכת ולפעמים לקונפליקטים, ומעוד אספקט- גם האבטחה לא מספיק טובה כדי לנהל תשלומים ופרטים רגישים של אנשים.

 

מג'נטו יוצרה במיוחד להתנהל עם כל ההבטים האלו, רוב הפונקציונליות הנצרכת כבר שם, שימת דגש על אבטחה וניהול בסיס הנתונים בצורה גמישה מצד אחד בתצורת EAV, ומצד שני אפשרות יצירת Flat Tables לזרז את טעינת הדפים באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *